INFORMACJE OGÓLNE

1. Właścicielem sklepu internetowego jest firma Sun-wood s.c. Marcelina Deredas-Oplustil, Łukasz Oplustil, z siedzibą w Łodzi, ul. Wólczańska 241, prowadząca sprzedaż detaliczną, hurtową, stacjonarną oraz za pośrednictwem sieci internetowej.

2. Sklep Sun-wood Meble Kolonialne realizuje zamówienia na terenie Polski oraz Unii Europejskiej i Rosji.

3. Działalność ta odbywa się zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i jest skierowana do użytkowników indywidualnych oraz firm.

4. Ceny towarów ujęte są w polskich zł i są cenami brutto.

5.Wiążąca dla stron transakcji jest cena podana przy potwierdzeniu przyjęcia zamówienia przez naszych sprzedawców. Zastrzegamy sobie prawo do odstąpienia od realizacji transakcji, kiedy cena podana w sklepie jest błędna, wynikająca z pomyłki podczas aktualizacji systemu.

6. Sklep Sun-wood Meble Kolonialne zastrzega sobie prawo do ustalania terminu dostępności towaru, ceny dostawy towaru po złożeniu zapytania ofertowego (inaczej też zamówienia) przez kupującego. Po złożeniu zapytania ofertowego, pracownik sklepu skontaktuje się z kupującym na nr telefonu lub adres mailowy podany podczas rejestracji w jak najszybszym terminie, nie dłuższym niż 48 godzin. W każdej chwili kupujący może skontaktować się z pracownikiem sklepu pod numerem telefonu lub adresem mailowym widocznym na stronie internetowej (zakładka „kontakt) Ze względu na zróżnicowanie gabarytów, wagi produktów pracownicy sklepu nie są w stanie poprawnie naliczyć należności za wysyłkę. Koszt wysyłki jest potwierdzany mailowo lub telefonicznie przez naszych sprzedawców. Po potwierdzeniu należy dokonać przelewu doliczając koszt wysyłki.

7. Zakładając konto na naszej stronie użytkownik wyraża zgodę na przetwarzanie danych osobowych zgodnie z ustawą z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tekst jednolity Dz.U. z 2002 r., Nr 101, poz. 926 z późn. zm.) w celach marketingowych podejmowanych przez nasz sklep oraz wyraża zgodę na otrzymywanie informacji handlowych za pomocą środków komunikacji elektronicznej.

 

ZWROT TOWARU

1. Zgodnie z obowiązującymi przepisami, w ciągu 14 dni kalendarzowych od daty dostarczenia zamówionego towaru, kupujący ma prawo jego zwrotu bez podania przyczyn w ramach odstąpienia od umowy, wg ogólnych zasad wynikających z przepisów dotyczących zawierania umów na odległość. Dotyczy to wyłącznie sprzedaży konsumenckiej, a więc stosuje się tylko do sprzedaży osobie fizycznej, która dokonuje zakupu w celu niezwiązanym z działalnością zawodową lub gospodarczą. Oświadczenie o odstąpieniu od umowy można złożyć na specjalnym formularzu, drogą elektroniczną lub dostarczyć osobiście na adres firmy. Koszty wysyłki zwracanego towaru ponosi Kupujący. Zwracany produkt nie może nosić śladów używania - każdy element musi być kompletny, towar dostarczony w oryginalnym opakowaniu w stanie niezmienionym. Zwrot zostanie przekazany na rachunek bankowy nabywcy, którego dane należy przekazać pisemnie w przesyłce, niezwłocznie od dnia uznania poprawności procedury zwrotu, czyli otrzymania kompletu dokumentów wraz ze spełniającym powyższe warunki towarem. W przypadku niespełnienia tego warunku, produkt nie zostanie przyjęty.

2. Zwrot dotyczy firm i osób fizycznych, którzy dokonali zakupu w siedzibie firmy i sklepie internetowym.

3. Zwrot towaru na specjalne zamówienie, który będzie zgodny z zaakceptowanym wzorem nie przysługuje.

 

PRZYJĘCIE I REALIZACJA ZAMÓWIENIA

1 . Warunkiem realizacji zamówienia jest podanie numeru telefonu lub adresu mailowego, umożliwiającego potwierdzenie złożonego zamówienia. Momentem zawarcia umowy kupna ­sprzedaży jest moment osobistego potwierdzenia odbioru przesyłki. Sklep może odmówić realizacji zamówienia, którego rzetelności nie udało się potwierdzić.

2. Czas realizacji wynosi do 7 dni roboczych od momentu zaksięgowania wpłaty. Zamówienie zostanie zrealizowane pod warunkiem, że towar jest dostępny w magazynie. W przypadku niedostępności części towarów objętych zamówieniem Klient jest informowany o stanie zamówienia telefonicznie lub drogą mailową i podejmuje decyzje o dalszej realizacji (wydłużenie czasu lub anulowanie zamówienia).

3. Na życzenie Klienta wystawiamy fakturę VAT.

4. W przypadku chwilowego braku zamówionego towaru w magazynie czas ten może się wydłużyć. W takiej sytuacji Klient zawsze jest informowany.

FORMY DOSTAWY I PŁATNOŚCI

1. Zamówione towary dostarczane są zgodnie z wybraną przez Klienta opcją: Pocztą Polską, firmą kurierską lub transportem oferowanym przez sklep Sun-wood Meble Kolonialne.

2.W przypadku nieodebrania przesyłki kupujący obciążony zostanie kosztami wysyłki i zwrotu do naszego magazynu.

3. Przesyłki nadajemy w dni robocze.

4. Możliwe są następujące formy płatności:

Przelewem­ na rachunek bankowy - rezerwujemy towar w naszym magazynie a po zaksięgowaniu wpłaty towar pakujemy i wysyłamy.

Płatność gotówką przy odbiorze osobistym w naszym salonie.

Płatność kartą płatniczą w naszym salonie.



REKLAMACJA

1. Podczas odbioru prosimy sprawdzić w obecności kuriera, czy przesyłka: opakowanie i zawartość, jest w stanie nienaruszonym. Jeżeli opakowanie jest naruszone lub widoczne są braki, prosimy spisać protokół szkody opisując szczegółowo zidentyfikowane zniszczenia oraz zaznaczyć ten fakt na liście przewozowym. Odpowiedni formularz protokołu szkody jak list przewozowy posiada kurier. Jeżeli w momencie odbioru przesyłki stwierdzą Państwo, że jest ona uszkodzona zobowiązani są Państwo do zgłoszenia zastrzeżeń przewoźnikowi i protokólarnego ustalenia w jego obecności stanu przesyłki. Jeżeli po wydaniu przesyłki ujawniono ubytek lub uszkodzenie niedające się z zewnątrz zauważyć przy odbiorze, żądanie ustalenia stanu przesyłki winno być zgłoszone przewoźnikowi niezwłocznie po ujawnieniu się szkody, nie później niż w ciągu 7 dni od dnia odbioru przesyłki.

2. Reklamacje dotyczące uszkodzeń mechanicznych przesyłki, powstałych podczas transportu, będą rozpatrywane tylko i wyłącznie po sporządzeniu protokołu szkody podpisanego przez odbiorcę i dostawcę przesyłki (pracownika firmy kurierskiej). Przesyłkę należy otworzyć i sprawdzić w obecności kuriera, podstawą rozpatrzenia reklamacji uszkodzonego przedmiotu jest protokół sporządzony w chwili odbioru przesyłki spisany wraz z kurierem. Protokół zawiera opis uszkodzeń datę i czas dostawy. Przyjęcie przesyłki, podpisanie odbioru bez zastrzeżeń przez odbiorcę powoduje wygaśnięcie roszczeń z tytuł szkody powstałej w transporcie. Każdy wysłany przez nas przedmiot jest nowy, sprawdzony przed wysłaniem i bardzo starannie spakowany.

Tylko poprawnie wypełniony PROTOKÓŁ SZKODY uprawnia do reklamacji towaru.

3. Towary sprzedawane w naszym sklepie podlegają reklamacji z tytułu: USTAWA z dnia 30 maja 2014 r. o prawach konsumenta.

4. Przedmioty przedstawione w ofercie Sun-wood Meble Kolonialne mogą różnić się od siebie, co wynika z technologii drewna jak również może zaistnieć rozbieżność wynikła z indywidualnych ustawień monitora, za które nie odpowiadamy. Elementy tylnych ścian mebli mogą posiadać większe odstępstwa, rysy, przebarwienia, co nie obniża jakościowej i wizualnej wartości przedmiotu. Fakt ten Kupujący przyjmuje do wiadomości jednocześnie akceptując ewentualne odstępstwa otrzymanego towaru od tego przedstawionego na fotografiach zamieszczonych w sklepie internetowym Sun-wood Meble Kolonialne.

POSTANOWIENIA KOŃCOWE

1. Niniejszy regulamin jest częścią treści zawieranej przez sklep oraz zamawiającego klienta umowy kupna ­ sprzedaży. Treść regulaminu jest dla stron obowiązująca zgodnie z brzmieniem od momentu złożenia przez klienta zamówienia.

2. Wszelkie spory wynikłe w związku z realizowaniem umów kupna ­ sprzedaży między Sklepem Sun-wood Meble Kolonialne a Kupującym strony zobowiązują się załatwić w drodze ugody a w przypadku jej nieosiągnięcia poddawać rzeczowo właściwym sądom powszechnym.

3. Informacje znajdujące się na stronach internetowych sklepu nie stanowią oferty w rozumieniu Kodeksu Cywilnego. Klient składając zamówienie za pomocą mechanizmów dostępnych na internetowych stronach sklepu, składa ofertę kupna określonego towaru na warunkach podanych w opisie produktu. Moment zawarcia umowy kupna­ - sprzedaży następuje podczas pisemnego potwierdzenia odbioru towaru przez klienta na liście przewozowym przesyłki.

4. Regulamin określa zasady zakupów w sklepie. Złożenie zamówienia jest równoznaczne ze zgodą na wszystkie postanowienia i informacje zawarte w regulaminie.

 

 

Dodaj do koszyka  

Brak produktów

0 zł Dostawa
0 zł Razem

Realizuj zamówienie

Facebook